Blar i AURA på forfatter "Lie, Janaina Hartveit"
-
Medvirkning i møter om individuell opplæringsplan fra elever med lærevansker : En kvalitativ intervjustudie
Lie, Janaina Hartveit (Doctoral Dissertations at the University of Agder; no. 304, Doctoral thesis, 2020)This research examines the following question: What can students’, parents’ and form teachers’ experiences of communication in individual subject curriculum (ISC) meetings tell us about student opportunities for participating ... -
Pupils with special educational needs : Experiencing recognition in individual subject curriculum meetings
Lie, Janaina Hartveit (Journal article; Peer reviewed, 2020) -
(Sam)arbeid for sosial inkludering: En kvalitativ studie om samarbeidet mellom barnehagelærere og spesialpedagoger med sosial inkludering av barn med særlige behov i barnehagen
Taneva, Stefka (Master thesis, 2022)Formålet med studien er å utvikle kunnskap om det tverrfaglige samarbeidet mellom barnehagelærere og spesialpedagoger med sosial inkludering av barn med særlige behov i barnehagen. Betydningen av sosial inkludering begrunnes ... -
Student participation in dialogue in individual subject curriculum meetings: students’ and parents’ perceptions
Lie, Janaina Hartveit (Peer reviewed; Journal article, 2020) -
Tverrfaglig samarbeid rundt elever med Tourettes syndrom
Tysseland, Johanne (Master thesis, 2022)Denne studien undersøker følgende problemstilling: «Hvordan erfarer skolen, PPT og Statped det tverrfaglige samarbeidet rundt elever med Tourettes syndrom?». Formålet har vært å gi innsikt i hvordan ansatte fra ovennevnte ...